Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

marți, 20 mai 2008

Cu sapa

mda, intr-o buna zi o sa vin aici si o sa mai scriu ceva. asa, pt posteritate. dar nu chiar acum, ca maine am patru examene si 3 referate de dat, asa ca i'm a little his.. ahem, busy. fourth year suge. mai ales ca m-am hotarat brusc sa imi mai dau din examene, poate si licenta. hail me! plm, cat de instabila pot sa si fiu... dracu, toata viata habar n-am avut ce vreau sa fac, la fiecare mare examen/treapta am ales sa go with the flow. nu vreau sa termin faculta. ba da. adica, i wanna keep being a student. is there life after college????

la finalul apoteotic, cateva versuri din suflet si o mana de metafore:

trecand prin kent, privesc in zare/
look at the sky...frate, e mare!/
si iarba e atat de verde, si rofedex e al mai tare.

translation pt neinitiati: fumez, beau, ma distrez si zbor.

2 comentarii:

Supa la plic spunea...

rofedex ruleaza...nah,ce sa zic,am trait s-o vad si pe-asta!da...exista viata after college,poate mai buna,poate mai rea,dar exista!take care,pufosule!

the elder spunea...

ha ha ce scrii tu legat de facultate imi este foaaaarte cunoscut...