Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

marți, 16 septembrie 2008

Bah...deci da

Mare surpriza mare! dec nu stiu cum sa spun...deci nu pot sa cred. deci senzational. deci revin
Plm, nu-s nici in londra, nici nicaieri, as fi oarecm in sibiu, dar nu prea sunt...or am i?
Ideea e ca...se inotarce. iar. tastatura caccioasa pt pitici. ahem. small people.
Looking for a place to stay (mdea, trying to find decent rent right now is like...stupid), looking for a job, a life, a point.

am fost in vama si a fost frumos. nisip, bere, oameni putini da' buni, apa, depravare d-aia nesimtita, "elementala". si am mai facut niste chestii dragutze, dar nu mi le amintesc acum. o vara... ciudata, un septembrie dubios, marcat de depresie post-vama (nu ca e "o,vai, rock mietal, tru vama veche". a fost doar ..unreal de...unreal).

stay tuned. sau nu. bla

*voce d-aia : and now a new season emerges, a season of changes and decisions, of despair and hope, of blood and sweat, the adventurous and perillous journey of a brand new graduate. cacat, nu a iesit asa de bine pe cat suna in capul meu.

Un comentariu:

Supa la plic spunea...

sa ma primesti in vizita...de fapt vizite!