Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

duminică, 14 iunie 2009

There is life after college!

Da, it's been about 9 months since i...bothered to write anything. Here, that is.

Parca a trecut mai mult, abia imi amintesc cat de ciudat si nou si nesigur parea totul atunci, in septembrie.

Intre timp, s-au stabilizat lucrurile intr-un mod de-a dreptul surprinzator! Nu sunt chiar unde voiam, dar daca stau bine sa ma gandesc, intrasem un pic in panica: habar n-aveam ce sa fac in continuare! After graduation, i mean.

Summary: i got a job. not a great job, dar satisfacatoare (castig decent); total nelegat de diploma de faculta (Litere; now i do computer stuff; "administrator sistem documente", dar de fapt prin mainile mele trec legile UE). Media de varsta pe acolo e ~23, it's fun, friendly, casual (a job where u get to keep all your facial piercings is a dream come true! Saraca mama, spera(iar) sa ma "maturizez"/normalizez).

M-am mutat cu my better half; o garsoniera numai buna, in buricul orasului, cu o chirie minunata. Si lots of privacy si numai noi doi. That's perfect. My own space, aranjat exact cum imi place. Dupa experientele din camin..this is a dream come true.

Alt dream come true: traduc un roman! Din ro in en, despre Vlad Tepes; si culmea, contrar asteptarilor mele, e chiar o carte buna si ma bucur ca am citit-o (si o si traduc al naibii de bine! :D ) Si fac bani si in acelasi timp what i love the most. Poate intr-o zi, cand o sa fiu mare, o sa traiesc din traduceri literare. That'd be great! Si cam greu, dar nu ma grabesc nicaieri.

Si o sa mergem in excursii, si festivaluri si e asa...ciudat cat de bine merg toate si cate dreams come true am pe aici. Din pacate, nu ma pot abtine sa cobesc.

Mi s-a schimbat stilul, m-am schimbat si eu enorm.

Nu stiu nici eu de ce am scris postul asta, probabil de dragul vremurilor de mult apuse. Sau din nostalgie. A mai nascut o fosta colega de fuckulta si vreau sa(-mi) demonstrez ca eu nu am ajuns acolo.. :))

Anyhow. Am inceput sa ma uit la animeuri si imi place. Nice, complicated stories, drawings, complex emotional span, all the good stuff. I will be back, probably, if my perfect new life allows it.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce-i cu romengleza asta? pentru cineva care nu-ntelege engleza, e cam greu...