Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

joi, 29 noiembrie 2007

Strange how the human mind worx

Toata povestea asta are la baza un infamous and notorious "sindrom":the peter pan complex. Fear of growing up&all. Se intampla un fenomen cel putin dubios in anul patru, fenomen de care nu m-a avertizat nimeni,dar care ia proportii nebanuite...un fel de panica(da,panica. the chicks in my class are getting married like crazy!!!) . doar mai e putin si un zdravan shut in dos(licenta) o sa ne trimita pe toti in lumea larga. si what the fuck are we going to do?? yeah, am montat surubele vreo 2 luni, am facut pe hairstylistul vreo 3-4, am fost chelnerita vreo dua saptamani...but that doesn't really fit into the "work experience" category,does it? ba mai mult, eu daca as citi all this intrun c.v.,as zice ca persoana respectiva e cam instabila, to say the least.

si asta nu se intampla doar la mine, oh, noooo, tocmai aici e partea ciudata: the smartest kids, me included, are the ones that...nush, prostimea nu pare sa aiba vreo problema, ceea ce e cam paradoxal! Si ma gandeam eu asa...si dupa cateva discutii am descoperit ca nu doar eu...mda, dau licenta, prin absurd sa zicem ca iau si titularizarea, iar dupa asta..incepe viata adevarata!!!!!aadica ma ingrop in a teaching english job in 2 catune de pe langa sibiu, facut naveta (what the fuck could be worse??mom says ca bla bla subventie de la stat, dar e slujba onorabila, bla bla, pentru fata(!!), salariu bunicel(muuult mai mic decat al unei chelnerite)...but how about quality of life???nu prea imi surade ideea de a ma trezi in fiecare zi la 4 sau 5, sa iau bus sau tractor sau ceva, si sa ma duc sa ii invat cum se zice la x sau y pe niste ciobanasi plictisiti, care in pauza isi sparg capetele cu ghioaga sau whatever the hell they do for fun). Dar asta "numai la inceput", adica primii cativa ani din viata mea de adult, ceea ce o sa ma imbatraneasca prematur si o sa devin o leguma resemnata, inca o victima a sistemului, fluturas pufos prins cu aripile in gardul de sarma ghimpata....

o.k.,recunosc, i'm not the adventurous kind, nu vreau sa change the world, sa salvez pinguinii din africa, prostituatele minre din japonia, sa lucrez pt microsoft, sa am a great career. nu, vreau ceva easy,soft, ordinary, the happy family life i never had, my own lil house, my guy, my dog, a job that ..does the trick and that i don't totally hate. dar ca sa am toate astea imi trebuie partea cu casa. si nu chirie, sa ma dea vreun pulau afara cand i se scoala lui(ceea ce s-a intamplat de doua ori pana acum),si nici sa platesc rate lunare la banca tot restul vietii mele,si sa traiesc ca un caine all my life, sa nu-mi ramana bani nici de o gogoasa in cehia.

ieri, etapa asta nu mi se parea deloc "cei mai frumosi ani"&shit. si era cam 3 noaptea, nu puteam sa dorm, ma uitasem la un film apocaliptic cu cateva ore in urma, era cald si bine, dar nu puteam sa dorm rau de tot!deloc. m-am jucat pe telefon, mi-am refacut in cap planurile pentru un proiect tare dubios pentru scoala..si poc! din senin, mi-a venit..ideea?? ca o firma luminoasa neonoasa cu roz si verde neonos,on a dark,rainy night: plec. unde? londra. si gata, am putut sa adorm...

si azi e bine. my life has meaning again. de ce nu m-am gandit mai devreme? mereu a fost ceva care ma tinea pe loc.. deja am vorbit cu a chick care a fost vara asta, si in august plecam. cat? unde? ce? nush, mai are multe sa-mi povesteasca, mai am multe sa intreb and look up ( deocamdata stiu ca public transport e 14lire pe saptamana{au!}, the chicks there are fat,ungly,allcoholic and slutty, the guys are gay, the beer is great, the weather is dark and rainy{perfect}..all the basic facts!:D ) i do know some people there, a good gay friend of mine moved there a month ago,dar atunci nici nu-mi trecea prin cap!...hmmm. e bine. abia astept sa se termine toata labareala cu licenta. si faza dubioasa: the smartest kid in my class, besides me, that is, pleaca si ea, tot londra, tot cu noi..se duce dracu viitorul tarii!!!sa rad sau sa dau din cap dezaprobator?? who cares?:D am un ranjet pana la urechi si i can't wait for the rest of my life.
da, cineva mi-a zis deja ca facand asta doar fug de responsabilitati. ba nu. care responsabilitati?? fata de tara, de popor, de ce? hmmm,cand sa incep sa imi fac bagajele??mai sunt doar...7 luni.fudge. ok,gata,end of story, ma duc sa topai prin camera

p.s. da,acest articol nu este un articol ci just thinking out loud.

Niciun comentariu: