Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

miercuri, 25 iunie 2008

De ce nu azi? (proustian stream-of-consciousness technique)

De ce sa nu scriu cateva randuri azi, daca tot sunt in pauza de odihnit ochii..si maine am prima proba de licenta, vineri a doua, sambata a treia? Pai nu?
Evident, lene, oboseala, sila, stres, some sleep would be great...some drunkaneala strigatoare la cer ar fi si mai bine! mai am aprox. 6 zile de stat in sibiu si de existenta teoretica a acestui blog. sau dracu stie??

cautam nush ce dracu pe sub pat si am dat peste o punga de pufuleti. nedesfacuta! si i sudddently feel alive again! este un semn divin, o stiu..

eu chiar nu mai am chef sa scriu in momentul de fata.

mi-am schimbat iar pseudonumele. Ca doar sunt iar in perioada-tampon. si atunci schimb tot. cel putin pe blog nu mai sunt Puficot Pacatos (wtf was i thinkin?? a, eram in love si pufoasa, i remember) , ci Cathryn Chaos, care este sexi si cul si gos.

mi-a luat harpy cartofi prajiti, asa ca decolez.
a,da, si pazea,lume, si-a luat steven hate tricou alb!! :)) s-a dus dracu omenirea.


p.s. : a se observa caracterul dezarticulat, figurativ si lipsit de spirit. o dau in dadaism. prea multa teorie literara in capul meu.

p.p.s. : dragii mei colegi si cata, lasa-mi si mie comment, ca tot nu avem si noi yearbook si d-alea, un autograf micutz. ahi k nu e greu. dati cu "Anonim" si va semnati in comment. sunt nostalgica azi

2 comentarii:

Anonim spunea...

tricpul alb este un semn al pacii interioare:D

Anonim spunea...

this is how it all begins, trust me, i have seen this before...:)) as vrea sa zic ceva bitingly witty, dar nu pot sa-mi dau seama cine mnezau mai poarta tricou alb,pe care nu scrie d&g etc, asa ca u're off the hook. pana imi vine vreo idee. :D