Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

sâmbătă, 28 iunie 2008

Ghiveci reloaded

As a sidenote , sau mai degraba pre-text disclaimer, la cat am avut de invatat lately, am dezvoltat o tendinta enervanta de a ma exprima coerent si intr-o abundenta de elemente apartinand unei terminologii de natura literara. Imi cer scuze pentru temporara coma a sclipiciosului meu stil verbal, my brain is stuffed with that shit si probabil o sa mai dureze un pic pana il devirusez. La naiba, tunete si fulgere, mii de draci. And a bottle of rum.

1. As dori sa am o sansa sa ma plang in public in legatura cu viata mea de cacat. Adica jegurile legate de aproape terminatul examen de licenta. Ce cale mai buna de a incepe decat: mortii ma-sii de facultate de cacat, ULBS lu peste, troaca de trogloditi imputiti, corupti, suferinzi de fitze, grandomanie si generala durere in cur! Da-r-ar ciuma in ei, de la un capat la altul, de la secretare la gunoiul de fost decan, marele misogin si ... da, am luat o nota de toata jena.
ceea ce ar fi fost ok, daca nu as fi invatat, sau daca lucrurile ar fi decurs intr-un mod normal. Pula mea, n-am stat patru ani in faculta asta penibila, ca s-o termin cu o nota sub 8!

Desigur, dupa proba de maine...pun o bomba, ii zic una grava unei mizerii umane care chiar o merita, dau foc la o masina, fac eu ceva, sunt prea plina de draci. Nereguli strigatoare la cer:
-au picat pe capete si au dat note oribile unor oameni care chiar nu o meritau (evident, pitzipoancele retarde cu o juma de neuron dar decolteu pana la buric n-au avut probleme de genul);
-eu si multi altii am primit note d-ampulea, de la persoane care nici macar nu erau in sala cand eram ascultati! how the fuck is that even possible???

-iti rezolvai subiectele de pe biletul extras, dar asta n-avea nici o legatura cu ce i se scula unuia ideea sa te asculte; eu de exemplu n-am fost intrebata nimic din bilet.

-la un moment dat, dragii nostri profesori din comisie se plictisesc si isi baga organul genital in viata noastra. eu is la finalul catalogului. in jurul meu, la engleza(limba si lit. enlgeza si americana) cel putin, n-a luat nimeni mai mult de 6 si urmatorii trei de dupa mine au fost picati in serie. la inceputul listei, note acceptabile (pe merit).

-dupa ce ca oricum the tension is fuckin unbearable, se mai trezeste cate un bou (de fapt, pe aici ma cam refer la unul si acelasi jeg de om, care imi va evalua lucrarea si maine.) sa faca o remarca total nepotrivita (o sa fii buna de soacra/zau, duduie/de ce nu te faci blonda?/ce-ti trebuie tie facultate?marita-te si gata).

-au taiat si spanzurat. e licenta, plm, si noi suntem printre ultimii nenorociti care nu doar prezinta lucrarea, ci si dau examen din materie din toti anii (ma rog, o gramada). si asta in conditiile in care decanul a recomandat subtil sa se treaca toti studentii, pentru ca noi, fiind ultimii cu patru ani, iar faculta asta intr-un declin socant, exista riscul sa nu li se mai recunoasca studiile, pentru ca nu o sa mai existe profilul la care au fost ei. speechless.

-cum sa iti bati joc de niste oameni in halul asta, ba??? cati nu au iesit plangand, cati n-aveau fete de genul "nedormit de o luna, pe cale sa intru in moarte clinica".. sa il faci pe unu praf, doar pt ca poti. am colegi care nu mai pot sa-si dea titularizare sau sa dea la master din cauza plictiselii, nervilor, lipsei de bun simt si manifestarea live a "ma doare-n cur de tine, tu esti un parlit, eu profesor universitar, na d-aci!".

-si partea cea mai buna. ma duc la secretariat sa intreb ce dracu se intampla. si alea mirate la culme ca ma agit desi n-am picat. si ce aflu? nu pot sa fac NIMIC! nu contestatie, nu reevaluare, nu marire de nota, nu pot sa o dau din nou la anul. si mi-e ciuda, in mortii ma-sii, de nota la engleza. ca am facut perfect subiectele (din care m-a ascultat maxim doua fraze la fiecare), ca am invatat in draci, ca i'm in the top5 of my class, ca am cambridge profficiency...si mai ales ca niste maimute semi-analfabete in romana au luat niste note colosale, pe ochi frumosi, ca pe ce au raspuns sigur nu, i was there! nu conteaza prea mult nota asta, dar conta pt mine.

concluzie: daca va bate gandu pe vreunu (din astia mici, cu bacu) sa dati la ULBS, forget about it, it's not fuckin worth it! orasul e superb, dar faculta e de-a dreptul jegoasa, din orice punct de vedere.


2. in alta ordine de idei :

-anime-urile sunt frumoase; pufuletii sunt buni pt nervi; Steven Hate e om bun; intru in depresie, my best friends and i will be separated...de maine. dracu stie cand ne mai vedem;
mi-e foame si vreau sa dorm mai mult de 3 ore pe noapte, sa pot sa zac dracu si sa ma plictisesc de moarte, sa nu mai am nimic de invatat.... si as vrea sa nu fiu ne-student, incepand de maine. Am obosit. I'm just bitching. Used to be funny, imi placea despre mine. eh...i'll be back.

Un comentariu:

Anonim spunea...

..bah..ne-student..nu imi place..e..trist..
..alisia..a lu' jason..