Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

marți, 3 iunie 2008

One step further sau ceva

Astazi am dat what may as well be ultimul meu examen din prodigioasa cariera de studenta. Ca un fapt pitoresc, a fost la prima profa care gave me the freaks in anu intai, prima restanta din lunga serie de restante la literatura romana capatate prin neprezentare=sila. da, normal ca l-am luat, normal ca am tampit de frica (she's a real bitch, nu alta, un mutant, nebunaaaa, isterica), si abia dupa aia m-am prins "coae,...gata."...am iesit pe scari la tigara si ii spuneam lui dobby "ba, gata, plm, it's over" si mi-era rau si greatza si imi curgea nasul (jmekerii raceste in mijlocu verii, da!) si ea ma zgaltzaia si radea si topaia pe acolo si ma lua in brate. nush exact ce fata aveam, de tot spunea "gata, ba, a trecut, ai invins balauru al mare"(oare asta zicea??)...

Tot astazi se fac trei saptamani de cand suddently i got my head out off my ass si m-am hotarat sa dau licenta, ... doar pentru ca pot, to get closure. Trei saptamani cu aproape 20 de examene *la noi, un semestru=aprox 14 examene* , unele easy, altele imputzite (nu degeaba le tot amanasem, din anul doi), nervi, oboseala, nebunie, unele suprapuse, nopti albe, multe tigari, si mai multe dulciuri, adrenalina maxima...just the way i like it!! sure, in ultimele zile am cam intrat pe pilot automat/stare de avarie si m-am facut praf, si ma asteapta niste...23 de zile si mai minunate...but it was fun. Sporturi extreme.

Tot ziceam ca o sa scriu ceva de genul "1001 de feluri in care ULBS suge" *Universitatea Lucian Blaga Sibiu*, dar mi-am dat seama ca nu are rost, sunt prea multe de spus, si oricat de fuckin hair-raising ar fi unele chestii...n-ar fi atat de senzationale. Putreziciune si jeg tipic Romania. I've actually seen worse. Si ca de fapt nu regret nimic. In orasul asta superb am "crescut", au fost patru ani...plm, ... imi pare rau ca plec. It was fun. It was easy. Nu m-am straduit, had my fun, did my thing.... la sfarsitul a patru ani, 100 de examene si o viata de om...nu am cuvinte. oricum mai am timp sa ma gandesc la discurs, the hardest part is yet to come: EXAMENU propriu-zis, din materie studiata in toti cei patru ani, pe ambele specializari. PLM

In noaptea asta o sa dorm. Si apoi de la capat. Am 7 zile sa-mi fac dosarul de inscriere, sa mai scriu 20 de pagini din lucrare, sa-mi fac rost de vreo 10 kile de cursuri, dupa care mai am 10 zile sa invat tot. Si dupa asta o sa...aoleo, o sa rau de tot! Intr-un fel sau altul, vreau sa ajung foarte aproape de coma. Si dupa vreo doua saptamani de somn neintrerupt, o sa fie...o Peninsula, o Vama, ceva, si daca totul merge bine...in septembrie the iufuckinkey.

Deocamdata i'm fuckin drained. Am avut astazi niste crize de toata frumusetea. De obice, sunt in armonie cu universul. Dar astazi m-am simtit agresata de horde de pizde, tarani grotesti, specimene dezgustatoare, slute, cocalari, they were fuckin everywhere si eu voiam sa-i ucid pe toti. De la imbecilul de portar gen vandamme care traieste cu impresia ca daca el e portar, he owns the fuckin place! Aoleooo, tzaraneee, mori! Da, m-am luat in gura cu el, eram prea dezgustata. "Coae, stii ca pot fac sa fii dat afara? "; plm, de parca noi eram dubiosii analfabeti care n-au fost in stare de ceva mai bun decat fuckin paznic, maimutze crecanate, all-muscle-no-brain. Deh, normal, complexele masculilor de genul asta ma plictisesc de moarte. Oare cum o fi sa fii un loser penal si sa trebuiasca sa vezi atatea donsoare studente faine everyday, si sa stii ca niciuna nu s-ar uita de doua ori la tine, cu tot cu freza ta Soldat American, tricoul urland pe muschii umflati si ,doh, varat in pantaloni de trening??

Si mai sunt animalele de la ID (invatamant la distanta). Puke. Not worth mentioning. Those people might end up teaching my children! Si gnomi scarbosi, dezgustatoti, sluti, prosti, ...ok, gnomu scarbos, dezgustator, prost, negru ca noaptea, cu okelari fund-de-borcan, care merge de parca ar avea 4 coae, cu kieptu bombat, cracit la maxim, cu ratul in sus,...asta cand nu e in camin, si nu dau nas in nas cu el pe coridor, plm, slutu dracului, la bustu gol, in pantaloni mulati si suflecati...genu de rebut care atunci cand trece o fata pe langa el face scheme de kartate cu scaune si mese!! DUMNEZEULE, pana cand??? Si, na, ca e urat cu crengi e ok, nu e vina lui, dar sa mor io, asta chiar se crede god's gift to women! Plm, e cu un cap si ceva mai scund decat mine, daca-i dau un bobarnac il lipesc de perete si el se infoaie ca un paun cand trecem pe langa el si eu am numai scenarii sangeroase in cap.

E lumea plina de idioti, prosti, tarani, maimutze, cretini. Da, stiu, nu sunt eu prima care vede asta. Dar acum o vad mai monstruos ca oricand. Probabil ca, din cauza oboselii, stresului, plm, my immunity to humanity must be la pamant.

Ahem. Mi-e somn de mor. Sunt confuza

p.s. azi la examen mi-am dat seama ca i'm gonna miss all this, the excitement, the shared experience, tigarile pe scari...si mai multi oameni decat as fi vrut sa recunosc... ok, let's not get all mooshy!

3 comentarii:

Anonim spunea...

I'll miss ya 2 ...

Anonim spunea...

gata bah, ai scapat. macar la toamna o sa ai de-a face cu mizerii umane de factura europeana:P sa-mi iei mingiutze muuulte:D

Supa la plic spunea...

bine k ne-am intalnit/regasit si noi cand ti-a venit vremea...plm...i'm gonna miss u..