Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

vineri, 22 iunie 2007

Satana ??


Bla bla bla blog. Buna dimineata ,natiune, Jesus loves u,my children. Make love not war...SMILE&FLY

mi-e sila sa scriu despre mine,intotdeauna mi-a fost,it's useless,boring si tin prea mult la my privacy. nup,sorry,not one of those lonely,pathetic ..moruni care spill their guts out cu prima ocazie,doar ca sa aiba alti plictisiti lipsiti de viata ce sa citeasca. haha. i am satan. and the left half of god.

In alta ordine de idei,ma plictisesc,i don't have a social life,dar mai e putin,atat de putin, 17 zile si gata,oarecum..ce se intampla atunci? well....none of ur damn business!! nu imi plac majusculele,sunt haotica, scriu mic si enervant de mic si exasperant de mic. sau nu.

nu am nimic impotriva oamenilor care se sinucid,e treaba lor,dreptul lor. desigur,daca niste bashiti grasi corupti prosti cretini kiar semi analfabeti dragii noistri alesi sau nu americanii controleaza tot sa moara decid altfel..well,asta e,domnul a dat,domnul a uitat sa mai si ia,asa k putrezesti leguma fara creier in propriile fecale blestemat de asistente alcoolice si putrezite pe dinauntru si de minunatele tale rude idioate ca abia asteapta sa te ingroape si sa isi vada de vietile lor anoste si monotone si fara sens, impacati cu gandul ca au facut ceea ce trebuie..

ASTA SE NUMESTE FLUXUL CONSTIINTEI, ASTA FAC EU. asta si spreading the word of foamy. worship me. i am your lord and master.

Niciun comentariu: