Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

joi, 13 martie 2008

Ahem...is there a TABI in the audience?

Asa, d-aiurea, cum fac uneori, imi citesc propriile articole de pe blog, pentru propria delectare ( da, imi place ce aberez, imi place cum scriu, call it narcisism, call it weird, call it auto-laba psihologica *i do* ,plus ca de multe ori uit si eu cum am scris, plus ca avand personalitati multiple..blaaaa)....si nu stiu cum, imi aluneca ochii in josul unui articol, la care stiam sigur ca n-am atatea commenturi (la cat de putine sunt, normal ca le si tin minte!!! Vreau si eu COMMENTURI!! de ce toata lumea spune ca nu merge?? bu-fuckin-hu)....

ok, hai de la capat de rand, poate acum reusesc sa-mi ordonez un pic ideile,pana nu uit de tot ce aveam de spus; habar n-am cine e persoana respectiva, ...asa, uite commentu pastuit:

tabi spunea...
...din ceata am aparut si in ceata voi disparea...Cred ca este unul din cele mai adevarate bloguri.Este puritatea polivalentei eului tau,esti tu si nimic mai mult.Incomplete dar descriptive autocaracterizari...superbe trimiteri spre directii x pt a abate atentia de la adevrata directie,cea a Ta.Genialitatea sta in paradox,sublimul in indescriptibil,dragostea in durere...si sacrificiu carnal.Ce bine ca macar cineva se simte lezat...ofensat...iubesc existenta idiotilor pt ca ma pot delecta in limpezimea de cristal a idiotiei lor genetice...fascinate totemuri dedicate degenerarii adn-ului stramosesc...Stii...daca deranjezi pe cineva inseamna ca existi...trist e sa nu existi nici macar ca factor negativ...Frumoasa nebunia ta,putini o pot intelege si NU e pacat.Ia doar o lama si fa sangele sa curga pe carnea ta alba...trecatoare,muritoare si pline de pofte...vei simti ca traiesti...
08 februarie 2008 21:50



I have no idea who you are, dar am asa o vaga impresie ca ne cunoastem. or at least i do fuckin hope so. I'm feelin a lil naked here. Nu e frumos. De obicei eu analizez muritorii ca pe goange din insectar. O, si da, gotta admit it, my ego s-a expandat zdravan! :)) Dude/dudette, if u ever visit this place again, da un semn... asta e ca un fel de message in a bottle, dar cand te simti naufragiat intr-o lume care nu e a ta...hope of being reunited with your own kind is all u've got left, chiar daca e ... iluzie.

*love the way you write, si nu pt ca e despre mine
**sa mor io, daca e prank de la TINE, fac crima, o sa curga sange! :D pe bune.

Un comentariu:

Anonim spunea...

"imi citesc propriile articole de pe blog, pentru propria delectare ( da, imi place ce aberez, imi place cum scriu, call it narcisism, call it weird, call it auto-laba psihologica *i do* ,plus ca de multe ori uit si eu cum am scris, plus ca avand personalitati multiple..blaaaa)"

nu credeam ca mai e cineva in starea asta:))
sisteeer>:D< :p