Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

joi, 27 martie 2008

Midnight Crisis

...din miez de noapte, la o ora aberanta, cand chiar ar trebui sa dorm, dar am prea multe in cap, prea multe de spus, mie, tie, neantului...si stiu deja ca n-o sa reusesc sa-mi organizez gandurile, o sa uit cea mai mare parte inainte sa apuc sa scriu ceva cat de cat coerent...

stupid de liniste, just had a little one of those panic attacks i get every now and then, dar nu conteaza, a trecut repede, am aprins lumina...prin casti mi se revarsa in creier "Cosmic Weed"(*pentru prosti: nu fiti prosti, nu e aia), mi-e frig si...here i go, let go, take the step, jump off...

ma visam in londra, dupa toate astea, dupa ultimele valuri, ultimele tsunamiuri, ultimele unde de soc...nici nush daca era londra, poate londra imaginara din capul meu, orasul ala stupid de mare, unde nu mai sunt nimic, si nobody cares, unde nu ma stie nimeni, nu stie cine sunt, cine-mi sunt parintii scapa de cosmaruri, leapada traumele si durerea ca pe o piele veche si uzata, mult prea grea!, ce am facut, ce mi s-a facut, sa nu stiu pe nimeni, sa nu stiu cine sunt ei, ce au facut, ce li s-a facut, sa nu mai fie nimeni real doar eu!!eu sunt reala, singura reala,restul e vis si marioneta....niciodata atat de singura never before so close to myself, eu si decorul... ma si vedeam, din afara, ca pe un film mut, seara, beton, cladiri, contururi sterse, eu pe o balustrada, privind in gol, cu genunchii la piept, tragand alene din tigara si negandindu-ma la nimic, nu la ce mananc maine, nu la tine, nu la ce boala mai am zilele astea, ce suferinta marunta care ma macina psihic in fiecare zi, aducandu-mi aminte ca-s doar un vierme neputincios nu zeu, nu la moartea iminenta a lor, nu la viitor, nu la trecut, nu la prezent... nu la prezentul asta pe caer nu l-am putut percepe niciodata ca prezent, nu la viitorul de care ma tem , pentru ca stiu ca nu va fi ceea ce-mi doresc sau ceea ce merit, nu la trecutul care-desi ma defineste, desi-mi aminteste cine sunt si mai ales de ce sunt asa, toate jurnalele, fotografiile, maruntisurile de doi bani pe care le-am pastrat obsesiv atata timp, doar ca sa-mi amintesc cine sunt nu vreau sa uit, nu vreau sa ma uit!!- care ma otraveste de acolo, from the back of my head you did it, you did it, it was all your doing, your fault, you brought it all upon yourself, nu ai dreptul sa te plangi, e exact ceea ce meriti, TACI!... sa fumez si sa privesc in gol, cu pacea aia pe care o caut de cand ma stiu

si sa ajung sa nu mai vreau sa va spun nimic, sa nu iti mai spun nimic, sa nu mai vreau sa ma justific, sa nu mai tip degeaba sunt aici, sunt vie, sunt foc si pamant si aer si apa, sunt vie si nebuna, sunt eu, iubeste-ma, uite-ma, o merit mai mult decat orice dumnezeu!SEE ME as i am, nu prin ochii tai mincinosi.....

sa nu mai vreau nimic din ceea ce vreau....uite, deviez, asta nu era inainte,a sta apare acum...sa taca toate cuvintele scrise in mine, cuvinte pe care trebuie sa le spun sau as muri , care uneori tasnesc din mine fara sa le pot controla, pe care n-as vrea sa le spun nu o meriti, nu o merit , ura sau durerea, lupta aia din mine, dintre viermele care as putea fi cu atata usurinta si fluturele care pot sa fiu, dar cu un pret uneori mult prea mare....sunt perfecta, perfecta, eu nu sunt ca voi, pot sa fiu asa, sa vad dincolo de jegul in care voi va scufundati in fiecare zi, muritori stupizi, va irositi sufletele, va ucideti fluturii!...

si nu e nimic extraordinar in asta, cu totii avem instinctul-mai mult sau mai putin pronuntat- de a vrea sa start over clean, be reborn, somehow...break the chains that hold us, or at least loosen them up a bit. is it really possible? can anyone do it? break away?leave a scenery that doesn't suit you, leave a place and time that have burnt out, that can offer you nothing new?

inocenta inocenta... poate fi recuperata vreodata? sa really start over? sau si atunci cand fugi de tine peste mari si oceane si munti si... te cari in spate pe tine ca pe o povara crushing, dar de care nu poti scapa, it's part of you, like an extra limb or a hunch? vise vise vise trezeste-te dracului!!nu e asa, coboara, cine te crezi??TACI! Inocenta mea e intacta. Are cateva pete, dar nimic grav, uita-te la mine, uita-t in ochii mei, vezi ceva acolo? Nu, e curat Pacatul e dincolo, ascuns sub albastru mincinos, e acolo, simte-l, duhoarea lui parjoleste Raiul! Prostule, uite-l, semnele sunt acolo!Semiinconstient savarsit dar e acolo, e vina mea, a sangelui, blestemul sangelui , nici o urma, sunt imaculata, sunt perfecta Si iar ai facut-o! Abominabilul, savarsit cu mainile tale, ai facut-o, ingropat sub tone de logica, dar e acolo, mai sangeros si murdar decat ti-ai putea imagina vreodata, privindu-ma!!!Mai grotesc si demn de scarba tocmai pentru ca a fost constient, perfect constient..... Da, inocenta poate fi pastrata at all costs. Sunt Inocenta. Fata iti tradeaza pacatele. Vezi ceva pe fata mea? Vicii, poate, pacatele, nu. Fool.

cum spuneam, ce am scris n-are nici o legatura cu starea initiala, cu ce voiam sa scriu, poate e oboseala, poate teama de ce urmeaza, poate muzica, poate toate la un loc, poate innebunesc :))

*not under the influence of...much
**part of my book/part of me
***hai sa vedem daca o sterg prima data cand o sa dau ochii cu ea
****sa vad ce commenturi o sa am!! zero, i can bet on it ~grin~

2 comentarii:

sparks-and-fireworks-based spunea...

1! ha!
da...knd pleci departe (and i mean departe rau... i should know) tot nu scapi de tn....
nu scapi nici de aksa... in prima faza poate reusesti...dar dupa ktiva ani ti se face dor de backgroundu ala...ti se face dor de prostiile din tara ta...de tzarani si manelari, de politicieni imputiti si lume kre crede toate prostiile de la tv...
e mai mult de spus...si timpu nu ma lasa... :(
pupici! :*

herminedirt spunea...

nimeni real doar eu!!eu sunt reala, singura reala,restul e vis si marioneta.. - ziceai tu; eu am exact impresia opusa - totul e real, numai eu nu.

interesant cum curge articolul, firesc, nefortat, sincer. bravo.