Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

luni, 24 martie 2008

I'm doing it again, aren't i? :D

Dap, caught up in life, uit de blog....cine mai are timp? timpul face pe-al dracu, ca-n morometii, nu asteapta pe nimeni. citesc cu o febrilitate pe care n-am mai simtit-o de mult, cu foame, ies in oras, vorbesc mult, cunosc oameni total neimportanti si neinteresanti dar ma fascineaza muritorii din nou, fac chestii pentru scoala, spal rufe de mana, gatesc, cand e frumos afara pierd ore intregi d-aiurea, stau prin biblioteci, ies cu el, vorbim de toate magariile si filozofam cu talent, ies cu ele la cumparaturi, am o noua surioara, vorbesc cu mama in fiecare zi, fac planuri solide si bine puse la punct pe care le rastorn si las balta din senin...

fac totul cu o foame care uneori si pe mine ma sperie. mi-e foame cu sufletul, cu mintea si cu trupul ( i seem to be getting louder and louder, don't i ? :D )...in ritmul asta, mai am un pic si ma apuc sa-mi scriu testamentul. pentru ca fac tot, in afara de ceea ce mi-ar permite sa fac tot : licenta!! i'm stuck. adica nu am chef, nu am tragere de inima, nu ma intereseaza. visez la londra si la ce va fi acolo si dupa, vorbesc de restul vietii mele de parca as fi deja acolo.

iar ma ridic asupra cotidianului, iar in turnul de fildes? nu, nu chiar, imi cresc aripi iar...si se zbat, si ma obosesc un pic, pentru ca acum trebuie sa creasca singure, fara perechea de aripi de Raziel.
grabesc tot, grabesc resolutions si fapte, grabesc discutii, merg repede, mananc repede, fumez repede......ce-i cu exaltarea asta???

se pare ca totusi aveam chef de scris, desi deja...imi dau seama ca acum scriu doar cu mine pentru mine din mine...si imi vine sa rad...in sosete pufoase si o fusta luuuunga si laaarga si neagra din satin , cand ma invartesc prin camera face ca tiribomba!!! :))

trebuie sa fie un motiv pentr u starea asta..de fumat, n-am fumat nimic pufos azi sau ieri. cred ca e de la napolitanele alea de care sunt dependenta de cateva zile! ca toata zburdalnicia asta subita nu vine odata cu primavara...ce naiba, acum o ora am ajuns acasa si ningea turbat!! a. m-am prins. trist de logic si previzibil. vreme aberanta si apocaliptica (eeee, ningea/cadea gheata semitopita din cer, si tuna in acelasi timp, dupa ce 4-5 ore plouase torential si era cald) always makes my inner(spiritual, as in metaphorically speaking) balls inflate! :))

mi-e foame. decolez. de fapt, plutesc in viitoarea mea magnifica fusta gotica pe care dracu stie cand o s-o termin sau port in public, dar ce mai conteazaaaaa, katia viseazaaaa

later edit: initial, voiam sa scriu doar prima propozitie! sa mor io. my brain is a little numb, but that's ok, sometimes i need time off from myself

3 comentarii:

sparks-and-fireworks-based spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
sparks-and-fireworks-based spunea...

de ce imi suna cunoscut??? si io sunt foaarte zapacita de la o vreme.... si zapacita in a bad way! da la mn kiar nu stiu de la ce e.... la tn makr sunt kteva alternative... la mn e pure madness! :)) mai grav.... s-ar putea sa fie totusi primavara...k suntem mai multi in clubu asta...cu cine vb imi spune acelasi lucru! k are o gramada de kestii de facut si n-are timp si e intr-o continua fuga asa... mai sti...oricum..mie imi place asa mai activ...ma enerveaza dekt faptu k as face mult mai multe kestii pe kre vreau sa le fac si mai putine (sau deloc) din kre trebuie sa fac...

herminedirt spunea...

[-x nu tre' sa uiti de blog :D we.ve been waiting for you :D