Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

duminică, 3 februarie 2008

D-ale mele/ Pentru ca e prosti!

Prefata: scriind despre acest subiect cat de poate de stupid si nesemnificant pt omenire in general, sper sa reusesc sa infaptuiesc un fel de katharsis (*cine stie cuvinte lungi si smechere stie si de ce!) bla bla, sau macar sa imi dau seama ce parere am si eu despre aceasta problema spinoasa (insensul ca e la fel de controversata ca o turitza/scaiete). So here it goes:

Din vremuri imemoriale, adica de ani de zile de cand sunt eu ...eu, tot aud de la diverse persoane mai mult sau mai putin importante pt mine/ complexate/ frustrate/ care nu ma inghit/ imi vor binele caaaaaa ....sunt teribilista. Acuma sper sa nu se mai simta nimeni JIGNIT, plm, presupun ca am dreptul sa scriu ceva referitor la MINE, fara ca vreo persoana sa se simta jignita ca ..what, ca suntem DIFERITI?? Anyway, deviez de la subiect. Si cum cineva mi-a zis asta acum cateva zile si inca cineva ieri...ce sa fac si eu? Asa o fi? Hai sa vedem intai ce inseamna asta, conform prietenului nostru de nadejde, DEX-ul:

TERÍBIL2 ~ă (~i, ~e) 1) Care inspiră teroare; producător de groază; înspăimântător; îngrozitor. 2) Care are putere mare; de mare intensitate. Un efort ~. 3) pop. Care iese din comun; caracterizat prin proprietăţi neobişnuite. Un tip ~. Un cântec ~. 4) Care este caracterizat prin agresivitate sporită. Un copil ~. /

TERIBILÍST, -Ă, teribilişti, -ste, adj., s.m. şi f. (Persoană) care vrea să pară extraordinară, teribilă, grozavă; (om) excentric, extravagant. – Teribil + suf. -ist.

TERIBILÍSM s.n. 1. Vorbă sau faptă teribilă. 2. Atitudine, comportare, manifestare bizară; extravaganţă, excentricitate

Ahem. De ce mereu avea ton de repros/insulta, cand evident nu prea e?? Iesit din comun? No shit. Imi cer scuze. Agresiva nu prea sunt, eventual verbal, dar nici acolo, decat daca sunt provocata asa, in nesimtire. "Persoana care vrea sa para extraordinara". Pai..adica e ceva in neregula cu asta? Are we sheep? Se simte cineva o oaie pufoasa si alba intr-o turma pufoasa si alba? Individuality was a good thing, parca asa auzisem. Bizar? Uite ca la asta nu ma gandisem. Ba, bizara nu sunt. Excentrice erau parca babele multimilionare machiate strident si cu blana vara. Stai, unde e faza jignitoare???

Hai la raftu cu eticheta "context":

-mama imi spunea ca sunt teribilista cand ziceam ca-s mult mai inteligenta decat majoritatea oamenilor pe care-i cunosc(which i am); si cand ziceam ca love matters to me, nu numai bani, si ca I was not going to date that ugly fuck just because his daddy was X;

-tata imi zicea asta cand ii spuneam ca pot sa conving/manipulez pe oricine, daca-mi pun mintea; a, ba nu, dupa ce isi datea seama ca faceam asta;

-oameni imi spuneau asta cand aveau impresia ca aveau dreptul sa-si dea cu parerea asuprea alegerilor mele..de imagine, sa zic asa, adica the way i dressed( not so peculiar, actually, excuse me for wearing black sometimes and buying my gear from second-hand shops instead of same-old-glittery-shit everywhere), my hair (whoa, dude, e asimetric si nu e blond/suvitze! teribil! excentric!)

-si faza mea preferata: piercings. O,da. Imi pun eu pierce in limba, intr-o era in care nu avea chiar fiecare emo kid, ca pe atunci nu existau pe la noi. Automat, teribilista. Dude, it's in my mouth, daca nu ti-l aratam intentionat ca sa ma distrez,..nu-l vedeai nici de-al dracu. Nu degeaba ai mei l-au vazut dupa doi ani si ceva, si asta pt ca stateam cu gura deschisa sa-mi dea mama sa gust mancarea :D
Mai nou, am unul sub buza de jos. Si cand ma intreaba cate ...ahem..o persoana de ce mi l-am pus...ce sa zic, daca nu "pentru ca imi place sa imi fac rau, sa imi provoc durere, e forma mea preferata de automutilare, uneori ma autoflagelez sau imi infig ace ruginite in globii oculari :D". Cine s-ar putea abtine??? Pt mine e un accesoriu, o chestie, in loc de posheta/cercei mari de plastic fosforescent/ ruj pe dinti/ machiaj exagerat/colagen in bot...mda

-dar, faza care ma deranjeaza e ca..mi se zice asta cand scriu/exprim pareri sincere!! De parca n-as avea dreptul la asa ceva, plm, sunt proasta, n-am atata minte incat sa adopt o atitudine coerenta si justificata fata de ceva...

Da ba, oamenii e prosti. Comentariu potential injurios, sters de catre autorul blogului inca din faza de ciorna. A, da, sunt teribilista pt ca ma doare-n... de tot, pentru ca imi place sa ma laud, sa vorbesc despre mine, pentru ca nu sunt complexata, ca nu sunt ipocrita atunci cand poate af fi cazul, ca imi place sa make fun of stupid people, i enjoy a good irony, ca imi place sa fiu asa cum sunt, cu toate riscurile pe care le implica asta... Gata, lene, tigara, ass going numb because of chair. (de fapt, e pat, dar suna mai bine asa)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lasa mah vrajeala, esti teribilista. Lumeee, e teribilista, isi baga macarale in vena si are tatuaj in esofag. Baga-ti mintile in cam domn'soara ca nu ajungi nicaieri in viata daca nu te integrezi la badna rulanta de maimute