Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

marți, 12 februarie 2008

Temporarily out of service...

...mda, asa a fost blogushorul meu in ultimul timp, sau mai bine zis eu, it's owner, ca....m-am intalnit bot in bot cu vechea mea prietena, groaznica si teribila Gripa de Primavara, care isi face datoria every fuckin year, negresit..si vreo doua saptamani sunt pretty much disabled, dar nu asa, dampulea, running nose si d-alea, nuuuuuu...where would be the fun is that! neah, mai degraba scuipat plamanii, somnolenta, febra deliranta (my favourite :P i love that...poofy-stonedness), frisoane, bla bla. si cum nu suport ceaiurile, lamaile, mierea, medicamentele...na, i guess i have a problem...si printre toate astea: fix in mijloc de sesiune oribila! 13 examene plus vreo 3 restante, cate visam eu sa dau..

ba, apropo de examene! have u ever felt the force of destiny?? dar asa, pe bune, sa simti cum iti da una peste cap. este un examen, pe care de veo 3 ani incerc sa-l dau (da, sa-l dau, nu sa-l iau), dar mereu intervine cate ceva, ba lene, ba sila, ba sick, ba n-am bani sa-l platesc, ba e vreo nunta, ba ma da gazda afara din casa, ba e vreun once-in-a-lifetime concert...si asa au trecut 3 ani.
si ce aflu eu? ca acuma, in februarie, e cam the last chance, ca dupa aia pleaca profa din tara. `OPA! pai eu am licenta, nene...si daca nu il dau..pa si pusi licenta/Marea Hoinareala...nu e bine. O.k., fie, ma duc acuma, fac rost de 80RON (au!), cat ma costa examenu, imi planific timpu de invatat, tralala. si ma izbeste gripa lu christos in plin avant! si asa, pe muchie de cutit, am reusit sa fac rost de cursuri..dar tot asa de brusc imi dau seama ca dosarul cu o mie si una de exercitii nu era aici, la camin!!!wtf?? il cauta mama si tata printre tone de cursuri si balarii de acasa, il si gasesc, il pun pe tren si circula trenurile pe valea oltului, reusesc sa imi fac si fituicile la timp... si fac o febra!! puii mei, credeam k mor in noaptea aia..a doua zi eram zombie, alba ca moartea, cu sapca pe oki si tralala, nici nu stiam cum ma cheama :)) si tot am copiat ca un bou!! thank god it's over, incepeam sa ma simt ca-n Final Destination sau ceva :)) tralala, one step closer to the edge... am impresia ca there was another point to this ....am uitat. time for my pills again?? shit.
Damn you, Spring Flu!

Niciun comentariu: