Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

luni, 28 ianuarie 2008

Beheheeee

Ahem..In aceasta minunata seara de sfarshit de ianuarie geros(etc bla bla ), vom discuta despre un minunat subiect, un fenomen cu care ne trezim cu totii confruntati mai devreme sau mai tarziu. Asa, luati loc in fata semineului, in timp ce eu stau in fotoliu, picior peste picior, cu pipa-n bot si ochelarii sclipind malefic de vapaia focului..du-te-n plm, nu calca incaltat pe blana de urs! asa, ce ziceam? Da, si cu paharul cu licoare sangerie in mana stanga, si bla.

Dragii telespectatori, stiti cu totii cum se intampla, atunci cand, in ceas tarziu de noapte, cand ielele fac sex in padure si harpiile si succubus se distreaza in club, si nymphetele isi arata adevarata fatza..ahem...asa, cand toata lumea din minunata camera de camin doarme(deci nu poti sa te apuci de tastat frenetic), peste patru ore ai examen, tocmai ai stins calculatoru si te-ai bagat in pat, sperand sa adrmi mai repede decat de obicei, te invelesti, iti scoti sosetele cu dibacie folosindu-te doar de degetele de la picioare, ca mainile sunt blocate sub cap..asa!!!!Tocmai atunci te loveste muza! christosii ei de treaba, cand ma simt naspa ca n-am mai scris de la plm-o-zi-din-trecut-adica-acu-sase-sapte-zile, nu am nimic in cap.... dar aseara!

Oh, dar aseara!! Ma holbam in gol in tavan, cu sus-numitele maini sub cap, erau umbre pe perete de la fulgi (nu, nu de porumb sau de strutz, ci ningea) si eu imi dam incet-incet seama ca am ceva ce mi se cristalizeaza pe greier! Incerc eu sa dau cu labutza dupa Necreat, ca daca il creez acuma pana maine uit si poate e ceva ce merita, dar nu fuge...No bine, plm, fie, hai sa te vad! Si uite ce era marele meu chin nocturn:

"As vrea sa fiu o oaie, cu blana moale si pufoasa pe..peste tooooot! behehe! si sa tzopai pe campie, sa pasc tacticos iarba verde si matasoasa si nepoluata/nemutanta, sub cerul albastru si frumos si cu nori in forma de oitze care-mi zambesc, asta cat e cald, iar iarna sa ma delectez in tzarc(zic bine??), stand la caldurica, cu niste iarba uscata, dar mai speciala si frumos ametitoare, si sa tin proiectilu intre cele doua...kestii care stiu sigur ca-s vreo doua si formeaza copita oitzei...asa, si sa scot fumu printre dinti mei de oaie! :)) si cu o mutra d-aia de oaie atotstiutoare, boema, blazata, cu ochii pe jumate deschisi si cu blana creatza si rasta" :)) pentru asta nu puteam eu sa dorm! am inceput sa rad ca proasta(cand trece podu si-si vede stim-noi-ce in apa), cineva a marait in somn, m-am intors pe partea ailalta si am inceput sa sforai. Culness.

2 comentarii:

Unknown spunea...

hmm...vechea ta obsesie cu oitzele...credeam ca ai trecut peste...:P

Anonim spunea...

aveam obsesie cu oitzele?? sunt confuza. pe bune?? cand? sunt si mai confuza..