Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

marți, 1 ianuarie 2008

Happy New Year&Shit


Man, cata lene si somn si letargie...ca de sarbatori, ce dracu?? A fost al mai tare rev din viata mea, total deampulea, fara nici o noima, haotic, perfect...Am fost mostly cu surioara mea de corazon, Dobby...dupa ce ne-am facut "sexy", all black si cu metale, goth make-up&shit, ca asa e frumos si crestineste, am fost la baru rock une lucreaza ea, am facut curat pe acolo, si off rapid in Piata Mare, la Prodigy! super tare, wtf, desi in mortii ma-sii era un ger de crapau pietrele, am topait, am zbantuit, am dat din maini/cap/etc. , ne-am intalnit cu diversi amici mai mult sau mai putin beti/agreabili/interesanti, mai cate o gura de vodca, mai o tigara, tralala, a fost frumos. Pana a fost de kkt, ca pulaii de prodigisti au plecat asa, brusc, nu stia nimeni ce se intampla si, pana sa se prinda multimea si sa urle dupa ei,a aparut un papitoi cu discursuri comuniste de cacat de genul "ce e frumos trebuie sa se si termine", si alte maxime d-astea spoiegite, plus ca se repeta, si evident, a gresit si numele "minunatilor baieti de la progidy", mai arunca cineva cu ceva inspre el, mai striga unu din toti rarunchii "PIZDAAAA", ningea incet dar sigur, ne inghetasera la toti coitzele, topaiam ca apucatii si dardaiam ....

Si am zis ca daca tot am ajunsara pana acolo, sa stam sa inceapa si Reamonn...si stam..si stam..si inghetam..si ne enervam..si plm..si dupa vreo ora de tacere/hausareala penala din boxe, apare pe scena nu trupa , cum anuntasera, ca-n pula mea nu mai stateam acolo atatta degeaba, si dom' primar, sa-l tie mnezau, si un nenea, si incepe un discurs bashit in engleza, tradus apoi in romana. Su-perb. Am fugit de acolo-la propriu-, injurand de mama focului ,ne usturau talpile de ger&shit, apoi am fugit dupa un taxi, l-am prins si off la bar...unde era pustiu-mai pustiu decat pustiul, daca eram intr-un film western ar fi suierat vantul si ar fi trecut un tufis d-ala tepos si uscat si rotund, rostogolindu-se de la un capat la altul-, noi doua si barmanu, ne-am pus la calorifer, tv, drinks, rock de babalaci deprimati(barmanu tokmai s-a despartit de prietena)...

A fost super, asa, lame, exact ce-mi doream...am stat degeaba toata noaptea, barfind, band, fumand, watching stupid shit on tv, au coborat si patronii, cu rude si mancare, s-au pus si ei la o masa...la miezu noptii am iesit ca tot romanu in fata barului de la dracu-n praznic, erau artificii pa cer si cumva un pahar de sampanie a aterizat in mana mea, am ciocnit cu my sis si cu oameni pe care nu i-am vazut in viata mea, treceau tiruri bubuind si claxonand, pocneau petarde, zburau porumbei speriati...m-a sunat si fantoma mea, fix la midnight, ningea incet si frumos si eram semi-drunk, aprindeam petarde de la tigara, tremuram ca dracu de ger.. restu noptii a fost la fel , a mai venit cate un trist, care bea o bere si pleca, noi tot tv, pe la 3 s-au milostivit patronii si ne-au dat ceva de mancare, nush ce era, dar era fuckin great..am mai dormit cu capu pe masa, am mai trimis mesaje, am mai ras de cretinatati on tv, am mai fost la buda, am vorbit cu ai mei..
la 6 am primit si noi permisiunea de a pleca, zapada, frig, frumos,cu mintea-n punga...

Al mai tare rev, exact ce-mi doream! fara chefuri de cacat si triste si ipocrite(n-a fost usor sa scap de diverse invitatii, una mai "tentanta" ca alta), de care am avut parte ani de zile, stereotip, bisericute, ca unii nu prea se cunosc, altii nu prea se inghit, "hai sa bem, asta e chef, ma?",hai sa boram pe unde apucam, x se bate cu y, z a intrat in coma alcoolica hai sa-l ducem la spital, unii isi iau limba-n bot pentru a se preface a doua zi ca nu s-a intamplat nimic, lu nush cine i-a disparut nush ce din geaca, se sparge nush ce cacat de bibelou si gazda face circ, cand ti se face foame iti dai seama ca nu mai e deloc mancare sau n-a fost de la inceput/doar masline si fursecuri, cand sa bei.. plm, same shit every year.

Am planuri mari pt la anu, vreau sa stau singura acasa, la televizor, sa beau pana cad sub pat, sa mananc salata de boeuf pana borasc piftie, si cu o juma de ora inainte de momentul zero...sa ma culc.

Si acum, macar sa inchei si eu intr-un mod tipic: a fost un an... greu, superb, haotic, a fost si frumos, au fost multe greseli, mult cacat, am facut cateva chestii tari (o Peninsula, o Artmanie, acolo), am fost si fericita si ne-...ce dracu sa spun?? A fost un an si atat. Al douazecisitreilea.

Niciun comentariu: