Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

sâmbătă, 19 ianuarie 2008

De ce blogul meu o sa moara anonim

Daaaa, exact, stiu si eu ca minunatul meu locsor pitoresc de lepadare de pseudoarticole/pseudofilozofii e sortit pieirii...Desigur, asta era ideea de la inceput, sa nu-l citeasca nimeni, sa nu-i fac reclama, sa nu ma bage nimeni in seama, am facut-o asa...ca sa mai citesc si eu chestii scrise de mine. Si, din nou, my favourite indeletnicire-lista de "motive":

1. articole prea lungi. Daca n-as fi atat de narcisista, sa mor io daca as avea rabdarea sa stau sa citesc atata labareala d-aiurea. Cand intru pe bloguri, in crize de maxxima plictiseala si sila, citesc chestiile scurte, cu multe semne de exclamare sau puncte de suspensie. Sunt superficiala cand e vorba de altii si tralala;

2.nu am poze. uneori ma mai chinui sa caut ceva inteligent, dar prea rar in ultimul timp. pozele nu sunt absolut necesare in mod normal, dar cand scrii atat de mult si de mic..nu stiu, mie mi-ar placea a vad si o poza macar, sa imi mai hodinesc ochii; la fel cu filmulete si muzica; imi cam repugna ideea anyway;

3. scriu chestii total necomerciale, mai ales lately,pentru ca: (da,alta lista)
-nu ma intereseaza viata "reala",
-nu patesc faze ciudate prin metrou/ratb, nu-mi place sa ma plang de faze de genu "m-o calcat o baba agresiva in autobuz, futu-i motiii ma-sii de pizda scofalcita!!!",
-nu mai am stomacul destul de ok sa beau ca o vita (la un moment dat te mai si saturi sa bei deampulea, ca sa ti se faca rau si sa iti borasti sufletul inainte sa apuci sa vezi fluturasi si sa ai genunchi de jeleu...trist, deprimant, dar asta e. happens to the best of them. heavy drinkers,that is.), asa ca nu prea am ce depravari oribile sa povestesc. Ma rog, mai am, dar nu ma pasioneaza ideea de a impartasi asta cu restul planetei;
-nu-mi place sa ma smiorcai de cat de naspa e viata mea (nimeni nu ma iubeste, plm, emo stuff),
-imi cam place de mine asa ca, evident, nu as avea de ce sa fac baza de myself, dupa cum am vazut ca se poarta lately (imi cer scuze ca nu sunt GRASA!!), dar nici inversul, adica sa ma autodivinizez la fiecare doua cuvinte (masturbati-va in particular, va rog)
- nu am prieteni handicapati, dezechilibrati, distrusi, drogati, curve, nu sunt nici eu curva, deci nu am de cine sa rad in fiecare zi;
-nu am o pasiune atat de marcanta pentru cuvantul Pula; de fapt, nu in scris. sau??
-nu am intotdeauna chef sa fiu amuzanta;

4.nu are cine sa-l citeasca, nici macar asa, din plictiseala sau curiozitate morbida, intrucat am in lista de mess vreo 15 oameni, care vor deveni si mai putini cat de curand, nu am profil pe hi5 si nu prea suport oamenii in general; poate intr-o zi o sa lipesc prin oras hartiutze scrise cu pixu cu reclama la blogu meu, cine stie?;

5.ma lasa rece orice fenomen social, politic, sportiv...e doar o intamplare ca stiu cine e primul ministru si faze de genul. nu am televizor, nu ma uit la stiri , nu ma intereseaza; automat, nu o sa apara blogu meu la cautari de genul "becali","basescu","manele", "columbeanu","nush-care-cantareata-la-moda-pe-mtv", si tot asa. ups;

6.sunt o mana de oameni a caror parere ma intereseaza cu adevarat si carora le-am dat adresa..acu nu vreau sa jignesc pe nimeni asa ca mai bine tac;

7.m-am plictisit deja de ideea de a tine blog; mi-e lene, nu am timp, am chestii mai bune de facut; asa ca, daca nu se intampla ceva in curand, i may actually pull the plug on this little bastard here.

Parca mai voiam sa zic ceva...In fine, ar fi cazul sa ma duc la tigara, it's been a while.

8.i seem to be turning into some sort of preacher and shit, parca as scrie compuneri pentru scoala sau ceva de genul. Poate sunt eu ciufuta, dar pentru prima data, nu prea sunt eu multumita de ce aberez. Conflict intre multiplele mele personalitati, i suppose. hahaha

Gata, de acum scriu chestii controversate. Si cumpar ziare. Si sunt depravata. Mda.

5 comentarii:

Anonim spunea...

din moment ce ai scris "basescu", "manele", "becali" etc, esti constient ca o sa-ti apara pe toate google search-urile cocalarilor, nu?:P

Anonim spunea...

what are u trying to say??? :))

autoarbiter spunea...

tocmai ca nu zici nimic. nimic interesant cel putin. vorbesti doar ca sa te poti auzi. sau citi. fara sa vreau iau articolul asta ca pe o ofensa directa. legat de articolul asta nu pot decat sa sesizez faptul ca esti teribilst/a rau

Kathryn Khaos spunea...

1.my point exactly. am obosit sa ma repet:nu vreau sa fac valuri, nu vreau sa schimb ceva. scriu de-ampulea
2.nu-mi dau seama de ce ar fi o ofensa pt cineva???
3.mai degraba plictisita cronic. si teribilista.

Anonim spunea...

...din ceata am aparut si in ceata voi disparea...
Cred ca este unul din cele mai adevarate bloguri.Este puritatea polivalentei eului tau,esti tu si nimic mai mult.Incomplete dar descriptive autocaracterizari...superbe trimiteri spre directii x pt a abate atentia de la adevrata directie,cea a Ta.
Genialitatea sta in paradox,sublimul in indescriptibil,dragostea in durere...si sacrificiu carnal.
Ce bine ca macar cineva se simte lezat...ofensat...iubesc existenta idiotilor pt ca ma pot delecta in limpezimea de cristal a idiotiei lor genetice...fascinate totemuri dedicate degenerarii adn-ului stramosesc...
Stii...daca deranjezi pe cineva inseamna ca existi...trist e sa nu existi nici macar ca factor negativ...
Frumoasa nebunia ta,putini o pot intelege si NU e pacat.
Ia doar o lama si fa sangele sa curga pe carnea ta alba...trecatoare,muritoare si pline de pofte...vei simti ca traiesti...