Satana Pe Gheatza

Smile & Fly

duminică, 27 ianuarie 2008

Mi-e lene..plm

Daaa, crekka vine primavara, ca incep sa intru in hiberanrea mea apatica din anotimpul in care natura&shit se trezeste la viata, bla, bla..De aici se trage una dintre marile mele probleme (in sensul ca are efecte dramatice asupra/este strans legata de bugetul alocat existentei mele de catre minunatii mei parinti: primavara->sesiune->restante. Restante. Trebuie sa scap acuma de restante pe care le ignor de 3 ani, ca sa pot sa-mi dau si eu licenta ca omu si sa fug in londra....ce frumos.

Dar mi-e lene...mi-e lene sa traiesc, sa respir, sa-mi fac de mancare, sa invat, sa ies din casa... maine am un examen de tot kktul, si mi-e sila si imi vine sa imi bag picioarele, dar ma mustra constiinta. dileme,dileme, to give a shit or not to give a shit. That is the question. Sau, si mai explicit: 130 de pagini scrise diabolic de marunt despre "elements of functional structures"(da, e exact asa de shitty si obscur si cum suna. gramatica diabolica si perversa. ), nervi si frustrare, saaaaaaaaaaau tigara si restu de cafea-poshirca, playeru indesat in urechi si somnul cel de moarte?? Tough choice. Of, viata mea.

Macar daca eram mahmura, aveam si eu o scuza. Se pare ca totusi vaious beers and tequila nu-mi mai vin de hac ca alta data, cu tot cu fundalul de goa party si zbantuit si topait...e frig si ploua si nu-mi pasa de nimic, in asa masura incat ma simt...not. si ironia sortii face ca acuma sa fie in winamp rasmus-not like the other girls si sa-mi fie lene sa schimb, ca asta ar insemna sa ma intind dupa mouse, care e undeva sub teancul de cani, haine, cursuri si pungi de pufaine/chipsuri, si n-are rost sa-mi complic intr-atat existenta. sau as putea sa fac un alt+tab, dar dup-aia...bleah. ma duc la tigara si dupa aia... somn de voie. ce e cu atatea complicatii???

3 comentarii:

Unknown spunea...

heeyyy...recunoaste ca ma fost "salvarea" ta la examenul de ieri...hai zziii sa ma simt si u mandra :D

Anonim spunea...

da,ba ai fost :D ahem...daca nu era acesta minunata fiinta umana/colegutza mea preferata, nu aflam subiectele dinainte si nu luam examenu! praise thee, fair yodishor!

Anonim spunea...

baaaa....ce sa spun....citind tot(aproape tot k ma dor ochisorii de la atata citit si de la negura din camera)mi-am facut o idee,formata din 3-4cuvinte:genial,amuzant,extraordinar(extraveral:))....mda...numa' cuvinte de lauda.Si acum toata lumea in cor:"Yes,Katia u are genius"